torsdag 22 maj 2014

Dags för kalas!

Det har varit intensiva dagar på sistone. 
Överlämningen på jobbet pågår fortfarande parallellt med andra sysslor, överlämning av samfällighetens bokföring har inletts i samma veva, dessutom har vi hjälpt mamma och pappa att förbereda inför morgondagens kalas! 
Min älskade pappa fyller år och det ska vi såklart fira med pompa och ståt. :) 

Jag har börjat må mycket bättre. Jag är fortfarande trött men jag mår inte lika illa och har inte alls särskilt ont av ryggen längre. Får bara ont i svanskotan när jag suttit för länge. :)

Bebisen börjar sparka när jag lagt mig och brukar hålla igång till midnatt. Har för mig att Fia var likadan. 
Jag har gått upp ca 2 kg och är tacksam att det inte är mer.

Snabbt inlägg, hoppas återkomma snart!

Inga kommentarer: