fredag 5 september 2014

Fredagskoma

Vilken sommarvärme vi haft nu ett par dagar!!
Minns ni att det var lika fint i september förra året (iaf här i stan)? Då hade vi lilla poolen framme den 8 september & badkalas med kusinerna.

Själv är jag helt slut efter usel nattsömn med mycket grubbel, uppstigning 05.30 och sen en allt annat än lugn dag. Igår glömde jag äta mat, jag blir knappt hungrig längre. Sen när jag väl åt vid 18, ja då hade jag såklart redan brutit ihop utan att fatta varför. Stackars bebis, men min tröst är att den tar vad den behöver ändå. 

Idag slog mina fötter rekord i svullnad. Jag har en jämförelsebild med foten i samma sko idag och för två månader sedan. Jag tyckte mina fötter var orimligt svullna . Hahaha, jag ser verkligen ut som en elefant nu och får med nöd och näppe på mig sandalerna som är de enda skor jag kunnat ha sedan i juni (tack vare att de töjt ut sig). 

Men oj vad jag gnäller, det ska jag försöka sluta med. Jag är oerhört tacksam för det här: barnet som är på väg, förmånen att kunna vara hemma innan barnet kommer, att vi har hälsan (nu skäms jag för att jag gnäller om småsaker).

Snart är lilltrollet här och denna gång segar sig inte dagarna fram som sist. :D

Inga kommentarer: