tisdag 29 september 2015

Morgonstunder

Även om jag inte älskar att gå upp tidigt så är det ganska mysigt när bara Kalle och jag är uppe. Han är så gosig så jag får många kramar och pussar. Några dagar innan ettårsdagen tog han sina första steg helt på egen hand så nu struttar han runt litegrann också (och är väldigt mallig över det).

Tjorvig natt dock. Kalle vaknade ofta och sen vaknade Fia klockan 5 (somnade dock om). Di små ville inte somna igår och Fia höll igång till närmare 22.

Trött mamma idag således.

Fia ska till dagis, vi fortsätter direkt till BVC för ettårskontroll och sprutor. Min plan är att Kalle sedan somnar i vagnen och att jag får en liten vilostund. Mitt rafflande liv var det ja... ;) Men jag älskar't.

I em. är det dans. Det är jättehäftigt hur fort de små liven lär sig och vilken skillnad det är på bara några få veckor.


2 kommentarer:

IngelaMolly sa...

Det är helt galet så fort det går...Hoppas du fick en skön vilostund på eftermiddagen.
Kram
Ingela

Omentjej sa...

IngelaMolly: Ja det är faktiskt inte klokt hur fort detta året gått... Kram!